Szanowni Państwo,

w dniu 21 maja w godzinach wieczornych zostały wprowadzone usprawnienia, które rozwiązały problemy z logowaniem do E-dziennika UONET+.

Przed kolejnym logowaniem proszę o wyczyszczenie w ustawieniach przeglądarki historii przeglądanych stron oraz plików cookie, zgodnie z poniższą instrukcją:

https://www.vulcan.edu.pl/vulcang_files/user/AABW/AABW-PDF/techniczne/Tech_Pliki-cookie.pdf

Jeśli chodzi o logowania rodziców:

Każde urządzenie, również mobilne posiada opcję czyszczenia historii przeglądanych stron oraz plików cookie. 

Proszę się również upewnić co do poprawności adresu strony do logowania. Powinien mieć on format: https://uonetplus.vulcan.net.pl/[URL_grupujący], gdzie element [URL_grupujący] jest unikalnym ciągiem znaków dla każdej placówki.

Po aktualizacji prawdopodobnie konieczne będzie odświeżenie danych w aplikacji, w związku z tym poniżej przesyłam informację w jaki sposób odświeżyć dane:

1. Otwieramy ustawiania w urządzeniu mobilnym (nie w aplikacji)

2. Wyszukujemy aplikacji Dzienniczek+.

3. Wyszukujemy opcji (są różne w zależności od oprogramowania i jego wersji) mogą występować jako: przechowywanie/pamięć/dane.

4. Otwieramy tę opcję i klikamy: wyczyść dane/wyczyść pamięć.

5. W tym momencie możemy ponownie zarejestrować urządzenie, zalogować się do aplikacji i włączyć ponownie powiadomienia.

Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o kontakt zwrotny w przypadku powtarzających się trudności w logowaniu do systemu.

Z poważaniem
Szlaga Edyta
VULCAN sp. z o.o., ul. Wołowska 6, 51-116 Wrocław
tel./faks: 71 757 29 29 cok@vulcan.edu.pl , www.vulcan.edu.pl