1. W związku z obecną sytuacją zakończenie roku szkolnego 2019/2020 dla klas I-VII nie odbędzie się. Uczniowie otrzymają świadectwa ukończenia danej klasy podczas uroczystości rozpoczęcia kolejnego roku szkolnego. Świadectwa można będzie również odebrać osobiście w sekretariacie Szkoły przy ulicy Rogozińskiej 52, w terminie od 26.06 do 03.07.2020 r (7:00 – 15:00). Świadectwo może odebrać uczeń lub rodzic/opiekun prawny.

2. Zakończenie roku szkolnego 2019/2020 dla klas VIII odbędzie się w piątek 26 czerwca 2020 r. o godzinie 11:00 w hali sportowej przy ulicy Rogozińskiej 52. Rodzice mogą zająć miejsca na trybunach (z zachowaniem zalecanych odległości), natomiast uczniowie i nauczyciele na płycie boiska hali.

Udział w uroczystości zakończenia nie jest obowiązkowy! Dowóz i odwóz uczniów dojeżdżających pozostaje w gestii rodziców, w przypadku problemu prosimy zgłosić to wcześniej do sekretariatu.

3. Uczniowie klas IV - VIII, którzy spełnią wymagania regulaminowe, otrzymają stypendia za wyniki w nauce lub osiągnięcia sportowe. Stypendia będzie można odebrać osobiście (uczeń lub rodzic/opiekun prawny) w sekretariacie Szkoły przy ulicy Rogozińskiej 52 w terminie od 26.06.2020 do 03.07.2020 r. Istnieje również możliwość przelewu stypendium na konto rodzica/opiekuna prawnego. W takim wypadku należy podać numer konta oraz imię i nazwisko ucznia, który otrzymał stypendium do sekretarza Szkoły, p. Anety Stepczyńskiej. Numer konta podajemy przez dziennik elektroniczny do wtorku 23.06.2020 r.

4. W przypadku odgórnych zaleceń dotyczących organizacji zakończenia roku szkolnego, wydanych przez MEN lub GIS, powyższy harmonogram może ulec zmianie.

5. Zwroty podręczników szkolnych wszystkich klas od I-VIII rozpoczną się od 08.06.2020 roku i potrwają do 23.06.2020 - ostateczny termin. Podręczniki klas I-III proszę oddawać w budynku na os. Wierzbowe 7, natomiast podręczniki klas IV-VIII proszę przynosić na ul. Rogozińską 52.
Obowiązywać będą w tej sprawie następujące wytyczne:
• podręczniki muszą być zapakowane do reklamówki, w środku kartka z imieniem i nazwiskiem ucznia i klasa
• podręczniki muszą być wyjęte z okładek i dokładnie sprawdzone, czy nie ma w nich kartek, skreśleń lub innych niepotrzebnych rzeczy
• podręczniki do szkoły przynoszą rodzice dzieci młodszych, a starsi uczniowie mogą przynosić je osobiście, reklamówki z podręcznikami i zostawiamy na wystawionych stołach w holu szkoły odpowiednio na os. Wierzbowym i na ul. Rogozińskiej
• do reklamówek wkładamy tylko podręczniki, ćwiczeń uczniowie nie oddają, ponieważ są własnością uczniów
• podręczników od religii i języka niemieckiego z kl. IV- VI uczniowie także nie oddają, ponieważ były zakupione przez rodziców
• pozostałe lektury i inne pozycje wypożyczone z biblioteki również oddajemy do biblioteki.
Bardzo prosimy o terminowe zwracanie i stosowanie się do powyższych zaleceń.

6. W roku szkolnym 2020/2021 przygotowywaniem obiadów dla korzystających z nich uczniów zajmować się będzie kuchnia Przedszkola Samorządowego im. Misia Uszatka. Zapisy na obiady przyjmują (tak jak dotychczas) sekretariaty Szkoły Podstawowej, na os. Wierzbowym 7 i przy ul. Rogozińskiej 52. Przyjmowanie zapisów trwa od 04.06.2020 r. do 03.07.2020 r. oraz od 03.08.2020 do 28.08.2020 r. Karta zgłoszenia i regulamin znajdują się na stronie internetowej Szkoły w zakładce: Stołówka.
http://budzyn.pl/spbudzyn/test2/index.php/stolowka

Cena za obiad dla ucznia – 4,00 zł. Cena może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego 2020/2021.

7. Listy uczniów klas I rozpoczynających naukę w szkole zostaną wywieszone w czwartek 04.06.2020 r. na drzwiach budynku na os. Wierzbowym 7 oraz opublikowane w BIP-ie na stronie Szkoły.
https://bip3.wokiss.pl/budzyn-sp-powst-wlkp/bip/ogloszenia.html

Dariusz Dudziak
dyrektor Szkoły Podstawowej
im. Powstańców Wielkopolskich
w Budzyniu